FAQ



I. Čo je Karabaya?

Karabaya je predajca bižutérie pochádzajúcej z Južnej Ameriky. Každý jeden kus, či už náušnice, náhrdelník, náramok, kľúčenka, prsteň, či set sú vyrobené z čisto prírodných materiálov a ručne tamojšími domorodcami. Každý kúsok je originál, nemôže sa stať, že by ste na niekom inom našli rovnakú ozdobu, akú si u nás zakúpite.


II. Akým spôsobom môžem za produkty zaplatiť?

Platiť možno tromi spôsobmi:


III. Koľko ma bude stáť poštovné?

Výška poštovného závisí od výšky ceny nákupu a od spôsobu platby podľa nasledovného kľúča:


IV. Ako rýchlo dostanem svoj tovar?

Ako náhle dostaneme Vašu objednávku, príde Vám potvrdzujúci e-mail. Tovar by mal byť spracovaný a poslaný prostredníctvom Slovenskej pošty v priebehu nasledujúcich 1-2 dní (v prípade platby vopred ihneď po pripísaní danej sumy na účet). V prípade, že by sa táto doba z našej strany z akýchkoľvek dôvodov predĺžila, ihneď Vás budeme o tom informovať prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky. Tovar by teda mal k Vám doraziť do 3-4 pracovných dní. V prípade, že by k Vám tovar nedorazil po vyše týždni, prosím, kontaktujte nás. Môže sa totiž stať, že zákazníci nedostanú upovedomenie od pošty o uložení zásielky. Za predĺženie dodacej doby spôsobenej poštou, žiaľ, nezodpovedáme.


V. Je na tovar Karabaya aj nejaká záruka?

Samozrejme, 2 roky ako na všetok ostatný spotrebný tovar.


VI. Akým spôsobom viem Váš produkt reklamovať?

V prípade, že by ste z akéhokoľvek dôvodu mali záujem dodaný tovar reklamovať, môžete tak urobiť nasledujúcim spôsobom:

  1. vyplniť reklamačný formulár na webovej stránke
  2. vyčkať na pokyny predávajúceho (prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky)
  3. následné doručiť reklamovaný tovar na našu kontaktnú adresu (reklamovaný tovar musí byť čistý, neodborným zásahom neporušený, v originálnom balení, vrátane faktúry a všetkých dokladov, ktoré Vám boli pri dodaní zaslané
  4. čakať na vybavenie reklamácie najneskôr do 30 dní (uznanie/neuznanie reklamácie, spôsob riešenia) a vyrozumenie o výsledku písomne prostredníctvom e-mailu.

VII. Čo mám urobiť bezprostredne po nákupe v e-shope?

Čakať potvrdzujúci e-mail, v prípade platby vopred po jeho prijatí vložiť príslušnú sumu na náš účet (číslo účtu bude uvedené v potvrdzujúcom e-maili), a potom sa už len tešiť na krásne nové veci!


V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo e-mailu. Tešíme sa na našu spoluprácu!

Vaša Karabaya